Betaling, Verzending & Retourneren

Online trapmatten, trapmaantjes, traptreden kopen

Geen verzendkosten voor bestellingen boven € 30,-

Wij willen onze zelfklevende trapmatten en traptreden graag betaalbaar voor u houden.
Daarom betaalt u bij Trapmatten Online voor bestellingen boven € 30,- geen verzendkosten (bij leveringen binnen Nederland*).

Voor trapmattensets onder € 30,- berekenen wij € 6,95 aan handling- en portokosten.
* Voor bestellingen die buiten Nederland moeten worden geleverd rekenen wij standaard € 6,95 aan bezorgkosten.

 

Uw trapmatten veilig online kopen

Veilig betalen via iDEALMet iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Dit is tevens uw factuur.

Klik hier voor een demonstratie van "Betalen via iDEAL"

U kunt ook via bankoverschrijving betalen. Maakt u in dat geval het totaalbedrag van uw bestelling a.u.b. over op bankrekeningnummer NL86KNAB0255608586  t.n.v. VVwebshops te Hoogland. 

Voor bestellingen vanuit België vind u de procedure en internationale bankgegevens op
onze FAQ pagina

 

Ruilen en retourneren

Mocht het zijn dat de trapmatten niet bevallen, bieden wij u de mogelijkheid het artikel binnen 14 dagen te ruilen of te retourneren. 

Hoe kan ik iets retourneren?


Door een e-mail te sturen naar onze Klantenservice met daarin de reden van retournering. U ontvangt daarna per mail of telefonisch instructies voor het retour sturen.

De retourzending dient voorzien te zijn van een begeleidende brief met opgaaf van reden, vermelding van uw (bank)rekeningnummer en een kopie van de aankoopfactuur.  Het pakket dient deugdelijk verpakt en voldoende gefrankeerd te worden (dus niet retour afzender op het pakket schrijven). Niet voldoende gefrankeerde zendingen worden geweigerd. Bij retournering stellen wij als eis dat het artikel in originele staat, schoon en in - voor zover redelijkerwijs mogelijk - de originele verpakking bij ons terug dient te komen.

Het aanschafbedrag wordt teruggestort op uw rekening zodra het artikel onbeschadigd en compleet binnen de gestelde termijn weer in ons bezit is.

Voor gedetailleerde informatie over ruilen en retourneren verwijzen wij u naar Artikel 7 uit onze Algemene Voorwaarden.